sobota, 18 lipca 2015

Witam!

Cześć!
Jestem Azura i postanowiłam prowadzić bloga o tematyce Percy'ego Jacksona ♥
Będę tu opowiadała historię dość nie typową :/ Bo na jakim blogu Ann zdradza Persiaka?
Ale nie chcę uchylać rąbka tajemnicy XD
Wszystko to historie Rosemarie Storme (Jackson)
Mam nadzieję, że się wam spodoba ♥♥♥

I jeszcze jedno! Jest możliwość, żeby wasze postacie wstąpiły na moim blogu pod angielskim imieniem i nazwiskiem ♥♥♥ Jeżeli tylko macie ochotę zgłaszajcie się w komentarzu *-* 

Przedstawiam wam również zwiastun tego opowiadanie wykonany przez Pauline
Prześliczny *-* Prawda ???

Azura



8 komentarzy:

  1. Lily Shilver. Córka Tanatosa z bł. Nyks i Ateny. Mam czarne falowane włosy do pasa (często zaplatane w warkocz) i o tym samym kolorze oczy. Jestem wysoka i szczupła. Ubieram się w czarną koszulkę na ramiączkach i beżowe leginsy (w lecie krótkie dżinsowe beżowe spodnie) ,lecz nie pogardzę sukienką. Często noszę białe lub szare conversy. Jestem tajemnicza, mądra, miła, przyjacielska, sprytna. Umiem bardzo dobrze posługiwać się mieczem i kosem (sierpem). Tata podarował mi bransoletkę z zawieszkami w kształcie różnych broni. Kiedy o jakiejś pomyślę, ona zjawia się. Uwielbiam kwaśne żelki. Jestem całoroczna. Mam pegaza czarnego z białą grzywą. Nazywa się Darkness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka Tanatosa. Bardzo rzadko spotykane, więc na pewno wplotę cię w akcje ♥♥♥

      Azura

      Usuń
  2. Roxanne (Rox) Bearks. Córka Lorenze Bearks i Aresa, boga wojny. Ma długie, kręcone blond włosy (zwykle rozpuszczone) i błękitne oczy. Jest średniego wzrostu. Jest szczupła. Zazwyczaj zakłada luźne ubrania. Nigdy nie ubiera sukienek i spódnic. Często zakłada zwykłe trampki. Nie wychodzi z domu bez wisiorka, który podarowała jej mama. Świetnie posługuje się mieczem. Ma dobry cel i zazwyczaj posługuje się łukiem. Jest jedną z najlepszych w obozie. Jest wredna, sprytna i inteligenta. Jest całoroczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Ma falowane czarne długie włosy (zazwyczaj w kucyku) i czerwone oczy.

      Usuń
    2. A chciałam wymyślić córkę Aresa! Z pewnością cię użyję :* Myślę, że nawet jako postać pierwszoplanową ♥♥♥

      Usuń
    3. Teraz,wystarczy tylko czekać na rozdział :*

      Usuń